Back to the reality

Jag är en vanlig student som de flesta ungdomar i min ålder .
Jag vaknar, åker till skolan, går i skolan, hem från skolan och pluggar och samma veva dagen därpå.
Och alla har vi inte alla dragit en lyckolott (motsats till nitlott ^^) som Kenza, Blondinbella som lyckas jättebra.
Kenza, jobbar för MTV och fick idag intervjua Tokio Hotel, fatta avis jag är?
Blondinbella driver ,vad är det - 4 företag? Duktig tjej, tacka din pappa som gav dej utegångsförbud - haha.

Själv sitter man här och skriver på en krönika om "hur lång är tiden?".
Måste lyckas med detta, måste lyckas med mina betyg måste lyckas med skolan, måste lyckas leva ett bra liv.
En jävla massa måsten, jag orkar inte...

Men nu orkar jag inte skriva mer.
haha.. Bra bloggerska, i knoow.
Sa precis till mamma hur lyckligt lottad Kenza är tack vare bloggen.
Och jag ba "jag ska också börja blogga"
Men tjena, denna blogg har funnits sen april 2008. hahah..

Aja. ska väl fortsätta deppa och sura över kenzas roliga liv.. haha..
blev mycket kenza nu.
Kenza......
kenzakenza.........
kenzakenzakenzakenzakenza KENZAAAAAAAA

Back to the reality, TTYL (=talk to you later , höhö)

Xo Xo (puss och kram , haha) Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon ! :D

2009-09-09 @ 07:05:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Leia

Önskar dig en fin fredag!

2009-09-11 @ 12:22:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback