Dance

Jag har dansat i 6-7år, håller inte riktigt koll, och är fortfarande lika kär.
Jag blir som en helt annan person när jag dansar.
Jag glömmer alla bekymmer, lever in i min egen värld - jag är lycklig!
Och äntligen har höstens danskurser dragit igång.
Denna termin dansar jag i ragga och ragga/street.
Jag gillar att skaka rumpa helt enkelt ;)

I den "yngre dansen" jag kallar det är det bara ragga, vi är i åldern 15-17.
Då dansar vi till sommarens clubhit
Pitbull - I know you want me


Och i den äldre ragga/street är vi i åldrarna 15-20
Då dansar vi till en riktigt go låt
Jay Sean ft Lil' Wayne - Down


Men jag ÄLSKAR våran uppvärmningsdans låt!
David Guetta ft Akon - Sexy bitch


Jag i gröna tights - in action :))

 


Här dansade jag bara street , det är ju såå kul!



Måste tyvärr erkänna att jag är för snabb och hinner inte tänka när det väl gäller på uppvisningarna.
Uppvisningarna får jag en massa beröm, så kul!
Även på uppvisningarna, och de säger att jag utvecklas - det är väl bra, annars vet jag ej vad haha.
Ska bli ännu bättre i år - det ska ni ge er fan på!

Nu ska jag fika med min familj i solen, lite mysigt sådär.
Sen tillbaka till pluggandet.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hehe okej :)

joodå min helg har varit bra, har träffat lite vännner och sånt :)

2009-09-27 @ 16:04:02
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback