HAHAHAHAHAHAHAHAHA

En kille vid namn Tim testar T.E.N.S HAHAHHAHA
det var verkligen det bästa jag sett på länge.
jag skrattade så jag kippade efter luft, jag grät.. oj jisses. det var det bästa idag hahaha







pssst...

angående mitt hat-inlägg.

när jag är arg, är jag väldigt impulsiv och säger saker, gör saker jag egentligen inte menar.

Det tar en stund innan jag fungerar normalt igen.

Men så som han gjorde, var inte rätt - det är inte rätt!

Och rätt ska fan vara rätt!

Så jag ska ställa allt till rätta igen ^^

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag skrattade verkligen ihjäl mig när jag såg det där klippet. Min pojkvän undrade vad fan jag höll på med när jag satt för mig själv och garvade.

2009-10-03 @ 15:27:10
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback