2 November 2011 ,

Nu tänker ni "vadå 2a november? det är ju 2a februari"
Men nu är det så här att den 2 november 2011 ska jag och Sandra på Rihanna i Stockholm !!!!

Vi var även på Britney Spears och Tokio Hotel tillsammans,
så vi ska skapa ytterligare ett grymt konsertminne tillsammans! ♥

Väntat i flera år på att hon äntligen ska komma till Sverige.
Jag hade ingen aning om att hon skulle komma till sverige över huvud taget?
Inte sett någon som helst reklam om det?

Så båda malmö och sthlm var fullbokat, om man inte ville sitta ensam då ;)
Och så satte de in en extra dag i sthlm, och den går åt som smör den med!

Inte konstigt när våra biljetter gick på 495 kr / st.
Riktigt billigt för att vara Rihanna.
Brittan kostade liksom över 1000 kr.

Detta blir min fjärde konsert på bara 2 år.
Britney Spears, Tokio Hotel, P!nk och nu Rihanna.
Mina favoriter, hur grymt är inte det? :)

Britney Spears, Globen Sthlm 13 Juli 2009




Tokio Hotel, Skandinavium Gbg 5 Mars 2010



P!nk, Ullevi Gbg 23 Juli 2010




På Tokio Hotel konserten träffade jag Kenza och Mirre,
fy vad nervös man blev - tönt som man är!
Så himla fina..
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback