Allum ,

Nehe, blev ingen mysdag!
Blev en shoppingdag med mossan min istället på Allum i Partille! :)
Nästan bättre ju ;)

Hittade lite smått och gott, kan visa i morgon!

Kollade på mellon förut, och det var inget att hänga i granen.
Sverige är inte så bra...?
Förvånande att Danny gick vidare dirr? alla småtjejer..

Om en stund ska jag och en kompis köra två fyllekompisar,
leka lite svarttaxi ;)

Sitter just nu och dricker té med honung, ont i halsen!
Har inte tid att bli sjuk nu, så hoppas det går över!
Får hoppa i säng direkt efter jag skjutsat boysen!

Hörs i morgon lovers ! ♥

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback