back in time ,



På Apelvikens camping i varberg, 6/8-2007



Jag och Velvet.
På tåget upp till Hufvudstaden, 30/7-2007



Jag min bror och sveriges målvakt (eller var/är?) Andreas Isaksson
Varbergs stadshotell.
Hela Leicester City FC var där, så träffade även på Svennis.
16/7-2007




Hoppade mycket studsmatta när jag fick den när jag fyllde år, nu vad jag blev minns jag inte.
Och på denna kom jag väldigt högt upp. Jag och min bror.



MästerfiskarN Rebecca!
Fick en tung/stor (?) gädda, men troru inte linan kapade elleeeer?????
Fy vad arg jag blev..............


och här är en jättegammal bild!


Grejen är att jag har kvar sängen (tagit bort de vita stängerna bara) och täcket och kuddlakandet är kvar, tror Nalle Puh kudden är kvar också.
Min väckarklocka till vänster på bilden använder jag än.
Och det nattlinnet sover jag fortfarande i ibland (har ändå ingen att visa upp mig inför?)
Och zebrastolen är också kvar, för det är mitt tidningsställ bredvid sängen istället för ett nattduksbord, haha.
Jag borde nog uppgradera mina saker lite grann?
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tina

Målvakten kan jag ta hand om ;) tihi

2011-02-12 @ 22:28:23

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback