Day nine ,

Dag 09 – Min tro

Jag har ingen speciell tro.
Men tror inte på någon religion.
Det finns ingen gud osv.

Någonting har ju visserligen skapat världen och oss, men tror inte det är en "gud".

Och detta är världen vi lever i, detta är den verkligen världen.
Hatar ämnena Psykologi och Filosofi i skolan.
Man kan ju bli psykiskt strörd med det där?
"Varför heter det stol?"
"Varför smakar pizza som det gör?"
"Varför..."


Finns så många frågor som jag bara ger blanka fan i, jag lever som det är.

Filmen Matrix var helsjuk verkligen.

Det är upp till var och en vad man tror på, och jag tror på ingenting.
Ateist in i hjärtat.
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback