Day seven ,

Dag 07 – Min bästa vän

Jag har några bra vänner som jag älskar högt.

Men den som känner mig allra bäst, är ju jag själv.
För finns saker man inte delar med sig av ibland,
så jag är väl delvis min bästa vän även om jag inte alltid älskar mig själv...

Men den jag säger (finns väl vissa grejer man inte säger till någon också...) allt till och som jag känt sedan jag...aa sen alltid, sen jag föddes.
Min bästa vän Viktoria.
Vi har så många lika sidor, samma dåliga humor.
Det känns skönt att vi inte har växt ifrån varandra, skönt att ha henne där.
Visst har vi haft våra tjaffs , men vilka har inte haft det?
Vill man så kan man lösa det, och det kan vi.

Jag älskar dig min bästa vän Viktoria ♥
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback