Erkänn

Jag tycker ordet "erkänn" är svårt om det är ett eller två n
Erkänn erkänna erkände
Ja i alla fall, jag sökte "erkänn" på google och då kommer dessa roliga länkar upp först av alla:


Det var då fan vad dåligt det syns...

Den första länken:
"26 jun 2007 ... Unga människor har sex. Engångssex, kompissex, fyllesex, kärlekssex. Att vara ung är till stora delar att utforska sin egen sexualitet och ..."

Den andra länken:
"
Welcome to a Facebook Page about sluta puffa mig och erkänn att du vill ha sex med mig istället. Join Facebook to start connecting with sluta puffa mig och ."

Handlar allt om sex vafan?
Fast ja, till en viss del.
Fast nä, eller jo men jag vet inte.
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback