felsms.com

Till: Mamma
Sms: Jag vill bara dö. Kuken slaknar efter ett tag när jag har sex med Nina. Fan ska jag göra.
Svar: Du, dö inte fråga pappa. han är expert på det där kan jag säga.

Förklaring: Trevligt att veta och ännu trevligare är att mamma vet att jag har problem med dicken. jag skäms ihjäl.


Till: Mamma
Sms: Älskling jag har fått mens så det går nog inte på torsdag . Men jag kan ju suga ändå?
Svar: Men kära barn! Jag trodde jag skulla få slippa höra det!

Förklaring: Jag skulla skicka till min dåvarande pojkvän men skickade fel så det kom till min mamma istället. Jag satt inne på min toa i ungefär 30 min innan jag vågade gå ut.


Till: Mamma
Sms: Jag är säker på att Pia kan sticka lovikavantar av sitt könshår.
Svar: Ja då slipper du frysa om händerna i vinter.

Förklaring: Det var min polare som skulle haft det där smset som min mor fick . Det handlade om min fru och att hon rakar sig för sällan.


Till: Chefen
Sms: Hej..Är det sant att chefens röv är blek? Kan man kalla den blekfet?
Svar: Tack så mycket Sandra!

Förklaring: Jag och min jobbarkompis var sura över chefens påhitt till arbetsuppgifter när vi hade lite och göra.Råkade skicka fel och skickade till min chef istället för till min jobbarkompis. Jag sjukanmämlde mig 2 dagar.
/Sandra


Till: Mamma
Sms: Ska vi utbilda oss till analblekare hörru? Fatta fränt att peta massa främlingar i arslet som värsta våldtäcksmän! xD
Svar: Och du ska föreställa min normala unge? Det här är straffet för att jag lät dej äta sockrade flingor va?

Förklaring: Jag och en kompis smsade oseriöst men det hamnade hos morsan istället. / Elin

Till: Min pojkväns pappa
Sms: Skulle du bli impad om JAG rökte med fittan?
Svar: Ja ganska så.

Förklaring: MIn pojkvän satt och tittade på några thailändska tjejer som rökte med musen och jag blev lite sur. Det var han som skulle få smset och inte hans pappa.


HAHA så kul sida den där felsms.com
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH! Fan vad galet. Vi kanske borde testa? Nu inför sommaren och allt ;) hahah

2011-02-22 @ 09:13:33
URL: http://annaapanna.webblogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback