God morgon ,

Som vanligt vaknar man tidigt, varför kan jag inte sova ut då?
Jo för min lillebror har två högljudda tjejer på sitt rum som skrattar var 3e sekund..
Och vi har rummen bredvid varandra med en tunn skitvägg...

Varit ute med hundarna, och tur att det inte är så kallt ute...

Funderar på att käka frulle och kika film, har ändå inget annat för mig.
Och vill ju gärna veta om mina skor ens existerar längre :(

Hörs senare , kram



Lite värme hade inte skadat.

Bild från Lanzarote från 12/2-10.
Så det är exakt ett år sedan jag befann mig där nu, sjukt!



Denna är exakt från ett år sedan, låg och gottade mig i solen med en drink.
Inte fy skam!! Blekfis för övrigt, hrmm
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback