Hej!

Läget?
Jo det är bara fint, lite hungrig.
Väntar på farsan som ska komma hem med kebabsås bara så jag kan käka.

Gjort idag då?

Jag satt på en pizzeria med min vän Caroline i 3 timmar, mys.
Sedan städade jag ett kontor (mitt extrajobb) i 2 timmar.
Tankade bilen och åkte hem.

Vad händer ikväll?

Not much. Hade velat se Scrubs säsongerna, men dumma hårddisken är ju kass...
Så ska väl bara chilla vid en annan film och bara sitta, typ?

Vad saknar du just nu?

Mina skor! Är fortfarande borta!

Vad ska du göra precis just nu?

Gå från datorn och steka kött! Pappa kom nu, wiho!
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback