Here's the situation ,

Jag missade melodifestivalen!!!
Egentligen bryr jag mig inte riktigt , men jag missade eric saade.
den jag längtat efter att få se sen det skulle dra igång, och så missade jag det.
och han gick vidare så nu kan man inte se bidraget heller, va fan....

Idag har jag i alla fall varit i Göteborg och firat min morfar som fyllde år idag.
Jag fick köra bilen hem från gbg, aldrig kört i gbg förut - vilken press och stress, shit!

Har nu bara suttit i soffan och kollat på en bra film med Drew Barrymore. Japp, hon sitter här bredvid mig.
Min nya bff om ni inte visste...
Rolig jag är...



Söt kille:



Min framtida man, fast han vet inte bara inte om det ...än!
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback