I'm in love ,

Så kär i balklänningen jag köpte!
Men kommer inte visa bild på den förrän själva baldagen den 1 Juni!
Så bir en överraskning!

Men kan i alla fall säga att den är jadegrön och djup i rygg.
Blev ingen gul som jag egentligen ville ha, men blev i allafall en djup rygg som jag önskade mig.

Jadegrön i silkestyg typ.
Så här ser jadegrön ut:


Köpt på Splendor i Borås, mycket bra affär.
Och det bästa är att ingen annan på min skola kan köpa lika dan modell som mig!
Fast visst, Splendor finns väl lite överallt i Sverige.
Men om någon har likadan ska jag boxa henne i magen.

Det var även den allra första jag provade, satt som ett smäck!
Men provade lite andra också för att prova och jämföra.
Men inget kunde mätas med min! ♥
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Denise

Glad alla hjärtans dag:)

2011-02-14 @ 18:03:26
URL: http://photobydenise.se

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback