lördag ,

Det är strålande sol utanför, den värmer faktiskt!
Så jag och våra små hundar ska ta en låång promenad, med musik i öronen och bara gå.

Jag är så sjukt himla rastlös.
Pappa och mamma ska på melodifestivalen ikväll med några kompisar,
min bror ska ha fest och jag ska lite senare på fest med en vän.

Nu har jag sett film så det heter duga från igår tills nu.
Såg halva Avatar inatt, men blev för trött.

Ska ta med min systemkamera med fish-eye objektivet och passa på att fota lite när jag ändå är ute.



Okej, så varmt är det kanske inte som ovan.
Det är på Legoland i somras, första gången jag var där.
Var som ett litet barn! ♥
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback