new in ,

Var som sagt på Överby i Trollhättan igår och shoppade lite smått.
Blev 1198 kr fattigare + mat, och dricka på kvällen = 1411 kr...
Fy, det sved. Ska aldrig mer räkna ut vad en dag gick ut på...

Men skor var något jag verkligen behövde (mina är fortfarande borta, dumma fan helvetes skap som tagit dem...)
Och hittade en mysig tröja på rea, och ett linne och en annan fin "tröja".



Snyggt svart linne med skinndetaljer, Gina Tricot 149:-





Svart tröja med spets (ovanligt mig...), Gina Tricot 199:-





Röd mysig tröja, Gina Tricot 49:-





Pippi Långstrump skor från Scorett 799:-

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback