one... two... three...

Här ligger jag i min säng och funderar på att sova, klockan är ändå halv fem på morgonen.
Det är ju nu vissa brukar gå upp vid den här tiden. Hemska tanke.
Kollat på filmen Love and other drogs, Jake Gyllenhaal är riktigt snygg!
Och man vill att killar ska vara så där romantiska och gulliga som de är på film.
Och visst killarna finns säkert, men dem har jag inte mött.
Och okejdå, jag är inte så där perfekt jag heller, hehee...
Nu snackar jag massa goja, det är nu man ska sova.
Tur att jag är nykter i alla fall, det är det vissa som inte är.
Kul dag ni kommer ha i morgon, hihi!!
Nu ska jag räkna får och sova.

Charmig kille!
Sov gott ♥
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback