studdy ,

Hela dagen har jag ägnat åt plugg, väldigt duktigt av mig må jag säga!
Gjort klart en uppsats i svenska c, inte rolig...
Och pluggat rättskunskap.
Men till slut tröttnar man efter typ 6 timmars plugg och då målar man istället.
Många målar i blocken, jag målar på magen:




Hihi...
Kläderna har jag inte tagit kort på än.
Men jag köpte en magtröja :o
Inte likt mig!
Men jag kommer ha linne under, och ska ha den imon.
Måste se någorlunda bra ut för att jag ska prata inför alla 9or på en skola om ekonomiprogrammet som jag går.
Eller, samhäll med ekonomiinriktining går jag, men min skola ska få nya program.
Pirrigt, jag är ju fan scenrädd!
vad har jag gett mig in på ????

Får väl se om mina skakiga ben bär upp mig på scenen!

usch.

Nu ska jag plugga lite mer och sedan sova,
hörs i morgon! ♥
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Nicklasfrida

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-04-21 @ 11:50:00
URL: http://nicklasfrida.blogimagine.com

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback