you can't deny it, that's just how it is

frågor & svar

1. Det första du tvättar i duschen? ansiktet
2. Gillar du kaffe? Nej usch, men vill kunna dricka i framtiden. det är ju så socialt
3. Hur mår du just nu? Bra, lite trött bara.
4. Berätta om din senaste dröm? Brukar komma ihåg, men denna natt minns jag inget ifrån.
5. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? Hmm, vet inte riktigt vilken som är min favvorätt?
6. Vad vill du ha just nu? Sol och värme!
7. Har du räknat till 1000 någon gång? nej, gav upp efter ett tag
8. Använder du smileys? Ja, man verkar ju pissed off annars
9. Har du träffat någon kändis? Ja, om Kenza räknas? Och typ Svennis, Andreas Isaksson osv.
10. Gillar du keso? Inte smakat faktiskt?
11. Vilken låt hade du sist i huvud senast? I just haad seex...
12. Hur många länder har du besökt? 10 so far
13. Är dina föräldrar stränga? Nej kan jag väl inte påstå
14. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja! Det vill jag göra!
15. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Ja, mina ljuslyktor.
16. Brukar du hyra film? Nej aldrig faktsikt
17. Var kommer du vara på Lördag? Oj, ingen aning.
18. Var du med och upplevde när World Trade Center föll? Nej, tur det.
19. Vad åt du till lunch? Mor o far köpte pizza
20. Har du lockigt hår? Nej, men har haft och vill ha tillbaka :(
21. När grät du senast? Häromdagen.
22. Har du gått in i en vägg någon gång? Glashuset på Liseberg?
23. Favoritårstid? Sommaren lätt! Men alla är fina i sig.
24. Vem höll du senast i handen? Viktor
25. Sover du med TVn på? Nejnej
26. Tycker du att du är gammal? haha nej
30. Är du mörkrädd? Ja! Blivit det med åren!
31. Gillar du ditt liv just nu? Vet inte riktigt.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Säkert, men inte haft badkar sen jag var typ 9?
33. Har du bra syn? Nej, skitsyn. Har ju glasögon/linser...
34. Var är dina föräldrar just nu? Nere i tvrummet.
35. Vad har du på dig just nu? Grön tisha och mysbyxor,
36. Vad var det senaste du köpte? Hmm... kläder i söndags.
37. Hatar du mer än 3 personer? Hatar är ett väldigt starkt ord. Men finns väl personer man tycker mindre om.
38. Använder du sushipinnar? Aldrig ätit sushi
40. Äger du ett vapen? Hela jag är en granat, höhö
41. Gillar du ditt hår? Ne det är så jävla tråkigt och fult
42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma
43. Hur ofta använder du MSN? Varenda dag
44. Vilken period grät du mest under 2010? Hmm... det var mer vintern 2008. Inget kan nog slå det.
45. Har du duschat idag? Japp
46. Vad är ditt drömjobb? Vill bli tandtekniker typ, men är väl inte drömjobbet direkt.
47. Vad gör du just nu? skriver den här
48. Har du facebook? Who doesn't?
49. Vad står det i ditt senaste sms? "haha ja det e det:) aa bara ikväll...hur är det med dig då?"
50. Varför gjorde du det här testet? för att jag har lite tråkigt :)

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback