2011.10.07

ojoj. två veckors paus härifrån. gick fort.

vad har jag gjort då?

umgåtts med min pojkvän, massa vänner, festat, jobbat, jobbat och jobbat , och tränat lite så klart! :)

Måste bara tillägna detta inlägg till världen bästa kärlek, min Tom!
Han var hos mig förra helgen.
Han skulle kommit vid 20 på kvällen, så jag tänkte att jag tränar lite då vid 16.30.
Men vid 1700 kommer han och går inne på mitt gym!
LYCKAN går inte att beskriva, jag skrattade, jag grät, jag pussade på honom - och jag fick Lindt's vita choklad!
han är ju bara bäst!
Helt random. bara överraskade mig så där. tji fick jag när jag kallade honom oromatisk!

Nu på lördag firar vi ett halvår ihop. ETT HALVÅR? vart tog tiden vägen ?
Det rullar på och jag blir mer o mer kär för varje gång vi ses.
Lyckan är obeskrivlig♥

Vi ska förhoppningsvis spendera en hel vecka tillsammans nu från och med fredag. Han har påsklov och jag är ledig! Förutom måndag ska jag jobba bara, men är kväll/natt.
Ska se hur detta går!

Längtar efter honom så mycket!


Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback