Chill friday;

Hejhejheej..

Vad är det för dag? jo det är Fredag!
 Hur gött är inte det då?
 Under veckan har man klarat av 1 prov 1½ nationella.
De muntliga inom nationella i engelskan består av 3 delar, han bara dock med en..
 Nästa vecka fortstättningen på de i engelskan sen ett prov till, usch och fy.
 Snart över...

Men nu ska jag inte sitta här hela kvällen.
Ikväll är det familjekväll, pappa blev lycklig när jag sa att jag skulle umgås med dom ikväll, så aa..

Imon ska jag nog till J och sitta barnvakt till hennes lillebror ^^
 Sen klockan 16 ska jag på kalas hos S :)

Men vi hörs mer imon..

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback