Dans

Idag.. skola skola skooolaa -.-'
 Sen efter skolan, blidde det dans som vanligt =D
 Idag började vi med en tysk låt (min danslärare ä tysk, endast kunnat svenska i typ 2-3år, men snackar utan brytning) och det är hip-hop/raggae dans =D Meee looovee =D
 Innan den dansade vi typ jazz, modern o.dyl, de ä oxå bra då man lär sej ansiktsuttryck och stooora rörelser =P
 Jag har ba dansat sen typ 2-3år tb, eller ngt...

Dans gör mej gladgladglaaad!

Men nu måste jag back to work, har idrottsprov imon - kan inte någonting...

Så talk to you later, äh ingen idé snackar med min själv x)

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback