Don't cry, you are qute I swear!

Var inte nästan allt mycket lättare när man var liten och söt?
Även om man spydde på mammas nya dyra matta, så kom man undan.
Undra vad som skulle hända om man gjorde det idag?

Inte skulle man väl kunna sitta och bita på en fjärrkontroll som en 15åring? 
Nä det var ej så jag menade, utan att vad man än gjorde så var man alltid så söt och fick ingen skit.

image71
                          Bild tagen av min mamma, jag som bebis

Och inga kärleksproblem hade man, man kunde pussa vem som helst.
Har pussat några killar som bebis, som jag känner idag..

image72
                        Bild tagen från google.se



Vad ska jag tycka?
Vad ska jag tro?
Vad ska jag undgå?


Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback