Fredag;

Hej Hopp!

Har inget att säga dagen direkt, bara att idag efter idrotten när vi alla var varma visade några att dom kunde gå ner i split och spagat, självklart blir jag avis och ska testa. Vad händer? Jo sträcker mej i baklåret, har såå ont...

Och om några minuter kommer V hit, sen vid 8 ska vi till skidbacken och grilla med några vänner. 
 Hoppas de blir kul då jag känner typ 2 av de 10 eller nu hur många som är? Hehe...
Sen ska hon sova över.

Men, har typ inget mer att säga?
Förutom att jag älskar dej Miir, I'll always do, and you know it <3

Ha en fruktansvärt trevlig kväll, det hoppas jag att jag kommer få.
Så hörs vi antingen ikväll om det var så tråkigt att jag åkte hem eller imorgon =)

Xo Xo Rebecco


image45
Super söta Cacci har gjort denna bild. Thnx bby<3
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback