Lord you know I've cried a thousand tears tonight...

Är det inte typiskt att få huvudvärk på en söndag?
Blir jag ba helt slut i huvudet av att  bara tänka på att imorgon ska man till skolan, börjar 8.20 slutar 15.50, uusch!
 
Låg och sov i en timma, grät mig till söms, anledningen till det går jag inte in på.

Och just nu är en kompis familj här och dom har en 2årig son som springer runt och typ gapar och jobbar sig allmänt.
 Jag gillar barn, till en viss del. När dom sover, skrattar en lagom mängd, inte jobbar sig..


Igår var Laila här och köpte min Royal, min chinchilla.
 När dom åkte, uusch va lessen jag blev. Det är ju bara ett djur? Men ack så fast min blir vid dom!
Men fick sms av Laila idag och Royal har fått en flickvän, Chili, hon är hur söt som helst, dom hade med henne igår.
Och Chili och Royal låg tätt intill varandra och sussade, så glad jag blev. Han behöver en flickvän =)
 Så idag slängde vi min stora garderobsbur som jag hade till Royal, då blev det tomt.
Har haft en binge här igår och idag och har totalt rensat bort allt skit (ändå finns det en del kvar^^)
och den blev typ full.
image70




Ett bra citat jag hittade här:
Impa, pimpa, pumpa, duma, tack o hej nästa tjej!
Den stämmer fruktansvärt bra på vissa killar.

 Och förresten, kan man älska någon när man bara träffat personen några ynka gånger och att man knappt tittat på den?


Nä, får väl göra något vettit som att duscha innan Andra Avenyn börjar (kl 20).
Sen blir det sova ännu mer...

Hörs!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback