Lördag;

Igår när jag var med Miir o Vix så skulle vi åka ut mä mopparna och köpa godis och dricka inför gårkvällen och idag.
 Och när vi åkte till banken för att Miir skulle ta ut pengar, fanns det inga hundralappar (?)  Viktoria märker att hon inte har ngn bensin i moppen, så vi åker fort till Statoil när vi väl är framme kör hon in kortet, kortet är spärrat hon har inga pengar - fort ringa mamma "hej kan du fylla på pengar på mitt konto?" så vi väntade massa minuter sen gick det att tanka seeen handlade vi godis och självklart träffar vi på just dom man ej vill träffa >.<'

 ÅKte hem
till maaij och åt taccoos seen kollade vi på en cepe film ungefär halva sen somnade Vix så vi la oss klockan var inte mer än 12? ^^ haha, menmen... :)
 Och idag kollade vi på Band Camp x) 
 Sen åkte dom hem för 15 min sen och ska ta en liten fika paus med familjen =) 

 Sen ikväll
ska man till Fia och ha filmkväll men klassen, jag ska beställa en jävla massa pizza sen ta med dom till Fia x) haha de lär bli kul. Tre kycklingsallader - alla ska ha olika i x)  haha..
 Sen när vi kollat klart tar jag och Vix moppen hem till henne så sover jag där och imon skall vi träna gym :) 
Så kommer inte kunna blogga fören imorgon :)

 Jag kollade på statistiken och hade 45 besökare, men ingen kommenterar? Why "/

Slänger in kvällens outfit för idag senare  =)

Xo Xo Rebecco




Mammas citat "Du ä tamejfan en liten tevebög" när han kollade på "Andra Avenyn" för jag sa "Han kan ju kolla på precis vad som helst"  (För jag tycker Andra Avenyn är bra, även om jag bara sett 3 avsnitt av 87). Sen sa hon "ditt jävla sviin" när han tog mammas lakritz fiskar ^^ 

 Sicken familj jag har ^^

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Mireille

hihi nuu har du en kommentar :D

2008-04-13 @ 11:38:49
URL: http://miireille.blogg.se

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback