Lördag;

Det var sköj igår.. Vi mötte upp AG och P på en parkering, P var redan lite väck =P
 Sen gick vi upp tíll skidbacken där J, C, P var, det var den fulaste brasan jag sett, haha...
Sen ströga vi runt i lilla byn, sen gick vi alla hem till AG, aa sen hem..

Och snart kommer C och AG vi ska typ ut och gå?
Sen ikväll kommer AG hit igen fast med P och vi ska grilla och kolla film och bara myspysa =)
Så skriver troligtvis imon igen, inte för att någon läser? Men ändå =)

Nu ska jag och V ut eller något, vi har eller inte vi utan min morbror, har pillat på min moppe.
Ska försöka få igång den igen, lär ju knappast gå. Som sagt har den stått ute hela vintern...
Men hur fan ska man veta om den är i 2 takt eller 4 takt? Suck =P

Ha det bästast så hörs vi..

    



Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback