Onsdag;


Dagen började med nationella prov i engelska, fy vad tråkigt!
Menmen det måste bli gjort, det var en skrivuppsatts man skulle göra.
 Gissa vad jag skrev om  ;-)  : min mobil =D Tror det gick ganska bra.
Men bara några minuter efter tiden var slut var det precis som om någon drog ett hårt jävla slag i magen på mej, fick såå jäädra ont i magen! Irra omkring, satte mej utomhus, sen hade vi genomgång inför SO provet på onsdag (om buddhism och hunduism) som jag inte var särkillt aktiv i, så jag gick hem efter det.

 Satt och tittade lite på tv, eller a mtv, ztv och the voice . Bara massa skit program på tvn så dags.

Ändrat om lite med nyanser och sånt i bloggen, förstår fortfarande inte allt.
Men det kommer, har ju bara bloggat en vecka idag =)

Ska nog läsa lite SO.

Talk to you guys later, och ni som läser - kommentera så jag vet att ni finns =)

Xo Xo Rebecco



Bilder

från våran lilla (2timmar!) promenad igår. Massa på Lucas, hihi.

image36 
              Det är jackan, inte jag som är så tjock, haha.

image37
                       Det var där min pappa la golvvärme, ska bli ett dagis.

 
              



Dagens låt, såå bra!
Timbaland ft. Flo-Rida - Elevator


Blev ett lång inlägg dock med massa olika grejer i.

As I sad, talk to you later!

Xo Xo
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback