Rebecca Granath


Vem är då Rebecca Granath?



Jag är en helt vanlig tjej på 15 somrar som fyller 16år i Juli, går sista året på högstadiet nu dvs börjar gymnasiet i höst, vilket jag har lite små skräck för. Why? Hmm ingen aning, men pallar inte nya människor och ny skola (som ligger 100m från min gamla ^^) och nya lärare och rubbet, har lite små fobi för sånt. Menmen...
 Jag bor i en liten by med min mamma, pappa, lillebror (14 i år) shih-tzu hund och en chinchilla.
 I blodet har jag Kroatisk bakgrund, min morfar är från forna Jougoslavien, men har en lägenhet i både Göteborg och en i Kroatien (min morfar alltså), så att göra meningen kort så är jag 25% kroat :)
Har bott i sverige i hela mitt liv, och har aldrig flyttat någonstans, lite trisst faktiskt?
Har bara varit i Kroatien en ggn (sommaren 06) men skulle gärna vilja hälsa på feta släkten där nere också, självklart kan dom inte svenska och jag kan inte kroatiska eller italienska , och inte kan dom engelska heller så aa hur ska det då x)
 Mitt liv är inte särskillt olikt alla andra 15åringar, jag älskar att umgås med vänner och familjen ibland (det måste man faktiskt, dom har ändå stått ut med mig i 15år), dansa, gymma, sitta vid datorn/tvn (soffpotatis? hrmm njae), älskar vår och sommar dvs älskar sol och ledighet! Längtar något så fruktansvärt till sommaren! Ligga på beachen, kolla grabbarna, äta glass, åka moppe till sjöarna och bara ha de så fruktansvärt skööönt! Och den 11 Juni längtar jag ngt fruktansvärt till, det är då min räls försvinner! Haft den i överkäken sen 12/1-07 och den i underkäken sen 14/5-07!  Faasen vad skönt att slippa den på sommaren!
och älskar att lyssna på musik, tack för musiken! 
   Ett band jag totalt har kärat ner mig i är de tyska Rock/pop bandet Tokio Hotel, lyssnat på dom sen i slutet av maj 07, skulle egentligen sett dom i Sthlm i Torsdags (3/4) men tyvärr blev det inställt pga Bill (sångaren) hade fått en cysta på stämbandet (är vanligt bland sånare) som var tvunget att opereras bort omdelbart och skulle bli bra efter 2månader. Men idag fick jag sms av Caroline "Jävla skit fan. Ingen ny Tokio Hotel konsert :'( biljetterna måste lämnas tillbaka så man får pengarna :'( :'( " och efter det var dagen förstörd, datumet skulle flyttas fram men nu blir det inte av alls, lite besviken blir man visst, men bara Bill blir bra!  aja, så kan de bli. Men då skulle jag vilja se dom utomlands, ngn som hakar på? jaja, slut på TH snack, även om det kommer bli mer om dom i denna blogg, men tyvärr får du stå ut ;)

Våran hund, Lucas 3½år
 

Min lilla chinchilla Royal, 4år
  




Ja, det var en liten beskrivning om mig själv, vill du veta mer? Kommentera ;)

 
Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback