Söndag;

Det var skojskoj igår =)

Det var så iiillaa gött väder vaa, på dagen =)
Så jag och V hoppade studsmatta, det var invigningen för mej för år 2008.
Och skulle göra 2008's första volt/vålt (?) (för mej asså) och tro fasen att jag klarade den.
Filmade oss själva eftersomatt vi inte har något liv x)

   



Först grillade min familj mat sen vid 7 mötte jag o V upp P och AG.. sen spelade vi typ fotboll på min tomt.
Sen åkte dom med D i hans bil en stund sen kom dom tillbaka då grillade vi marsmellows ^^;
 Sen ville killarna sova, klockan var typ 23.30, så vi gick upp och la oss i sängarna och tjötade...
 Fast jag kunde inte sova på typ hela natten, för en viss jäkel snarkade som en jädra griis, h*n låg brevid mej, så aa....



Idag på söndagen åkte dom hem redan vid halv 12, tråkigt menmen... överlever..
Så jag o V satte oss på studsmattan med dricka och läste på inför SO provet på onsdag, det var så fruktansvärt varmt och sköönt ute idag!
 Gick i linne och fryser inte,  och läste i tidningen "Varmaste sommaren på 150år" jojo, men så sa dom väl förra året också och det var bullshit?

  
Bild:
1. Visst 15.8 är inte så varmt egentligen men ack så gött det var ute..
2. Under plåtarna finns våran pool, vadå längta till sommaren ännu mer??
3. Lucas älskade alla dessa vatten grejer morbror Jörgen höll på att spola av altanen med, haha.


Ska käka mat nu, hörs senare..

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback