Söndag;

Fy fan för söndagar, imon är det skola  - igen!

Men dock går vi bara måndag tisdag och onsdag :D
Sen är det valbooorg , fest någon? Säg till i så fall ^^;

Just nu sitter jag här med V, igår var vi ute med AG, P och J m.fl..
Vi ba ströga runt, gjorde iingenting i lilla byhålan.
 Idag var vi tvugna att vakna upp klockan 9!
Skulle upp på en jädra gudstjänast och dansa, det gick bra... Var lite varmt bara.
Hade lust att nita pastorn,sååå seeeeeeeg..

Snart ska vi äta äppelpaaj *mums* och prata om midsommar med en annan familj...

V och jag ströga runt efter g.tjänsten och åkte upp till skidbacken och aa ^^;

image65



image69

Var ju på S's kalas igår, och de va kul :)
 Hade på mej dessa kläder, och blir kallad "emo" av min morbror -.- *suck*

Men nu ska jag inte skriva mer.. ha de gött

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback