Sportlife

Faaaaaaaaaaaaaan vad jag hatar Sportlife!
Kan inte alla bara bojkotta den jävla skiten till "gym" :@
 Garghhhhhh sååååååå aaaaaaaaarggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pratade
med Sara på sportlife i onsdags och Robin var tvungen att vara med och skriva på osv (skulle överta honoms sportlife kort) så idag när vi skulle dit, så åkte Robin med. När vi går ner till sportlife så står det på dörren "De som är under 18år får inte bli medlem på sportlife utan att målsman är medlem" (eller ngt, minns ej exakt, men liknande)
 Så vi pratar med Sara och hon bara "Din målsman måste vara med och skriva på ocksåb i så fall" Så jag ringer mamma "kom hit", hon kommer dit och då säger Sara att jag inte får bli medlem bara för att min målsman inte är medlem eller att jag är 18år!!! och det är ngn ny jävla regel dom har, den lappen fanns inte där i onsdags!!
 Så vi är skit sura på jävla skit sportlife här hemma, så ska börja på Power Gym här i min lille by, det är myyyycket bättre!!!
 vi åkte hem och vi har en tramp-maskin här hemma så jag ställde mej på den i 10min sen lite andra xtra övningar och kollade på filmen "Mrs Doubtfire" och sen stod jag på den i ytterligare 20min och sen lite stretching =)
 Billigt och bra, varför lägga ner pengar på skit gym som inte ens är bra?? -.-'

Imorgon,
skola *suck*  och om 30min börjar Andra Avenyn, haha ska börja kolla på det. Går ju ändå bara 3ggr/vecka, och är lite kul faktiskt =)

 Men nu
ska jag starta min laptop som pappa tjatat om i 10min, men palla.. jaja..
 Hörs imon eller något =)

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback