Tisdag;

Hello everybody!

Ny dag och ännu mer sol!
 Hur skönt är inte det då!
Idag var jag skönt klädd:

image59  image61

Klänning - Vero Moda
Gröna tights -
H&M
Klack skor 8cm -
Din sko

Det vart så fruktansvärt gött ute idag, så under en rast satte vi (jag och 3 kompisar) oss ute i solen, och det var några små sjuor som busvisslade på oss x) BAHA...

Men ska snart äta en nyttig och go sallad med mamma, vi var och handlade förut. 
 Några nya grönsaker jag aldrig ätit, hehe blir kul...
När vi åkte hem från affären så stod det 2 polisbilar och 1 brandbil vid en korsning, 2 bilar hade frontalkrockat.
Igår och i förrgår var det bilolyckor, en barn familj där mamman och dottern dött.. Och sen en lastbil som gjort något. Hemskt när man krockar, vet inte hur det gick för dessa personer i denna krocken. Men de må ha överlevt i alla fall...
   
        



Men nu ska jag pallra mig ut i solen och plugga på so provet vi har inom Hinduism och Buddishm..
och min kompis Viktoria har även skaffat blogg nu den hittar du här 

Och ikväll får jag ett litet dilemma, klockan 20 börjar Ugly Betty på kanal5 igen, men då går Andra Avenyn på kanal 1! Vad ska jag titta på?! Sen klockan 21 kommer Desperate Housewives, absoluta favoriten!


Ha en skön dag!
Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback