Tokio Hotel

Kollade på Tokio Hotel TV [Episode 21] och dom är la för söta =)
 När man är hemma och är sjuk , så kan man väl få dregla över TH (A)
Och i slutet på 05.20 så ser man att Gustav har en rygg-tattoo inte bara en fallande stjärna på armen (se bild)

 
Gustavs rygg-tattoo ser ut som två vingar:


 Vet inte en själv vilken jag tycker var finast,
ingen av dom ä direkt så jätte - WOW - tycker om Bill's stjärn tattoo mest:



I TH TV Episode 21, är dom i New York.
 Och tro fasen att dom ska tillbaka till USA i Maj

"Bekräftat: TH till USA i Maj.

Det är nu bekräftat att TH ska tillbaka till USA i Maj i samband med att deras skiva släpps där den 6 Maj. Detta är de datum vi vet hittills:

May 3 - Bamboozle Festival
May 6 - Autograph Signing - Virgin Megastore - NYC
May 9 - Conan O'Brien show.
"

Källa 1  och där källa 1 fick reda på det Källa 2

Här är i alla fall TH TV Episode 21
 



Detta var min första video jag la in, och of course skulle den vara på Tokio Hotel =)


Hörs sen, eller snart.
Har inget annat vettit för mig, har såå ont i ryggen/svanken och magen "/



Förresten, idag fick vi reda på om vi preliminärt kommit in på den linje vi sökt på.
 Och jag kom preliminärt in på mitt första val  ='D
Men ska jobba upp mina poäng lite nu, och såg att nästa vecka har jag teori prov i HKK ,
suck och idag när jag är hemma så har vi den enda HKK självklart.. fasen...

Ska nog kolla film nu.

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback