Torsdag;

Guten Tag!



Precis kommit hem från dansen och har köpt bensin till min moped som var heeelt tom.
I helgen kommer Jörgen (min 19åriga morbror) han ska typ serva min moppe och få igång den, har stått ute och oanvänd heela vintern (jag veeeet) så vi ska få igång den nu, sen jävlar  =D

Nä men i alla fall dans makes me soo happy. I just forget everything around me (I know, my english sucks, but hopefully you will understand me?) I have to train on my english, because next or next next week I'll have my national english tests with speach.
Äh tar det på svenska.. Nästa vecka eller näst nästa vecka ska jag ha nationella prov Del A dvs muntliga ;O
hatar muntlig, suger på engelska =/

Ja du M , kärlek är inte lätt. Jag håller med. Appråpå (stavning?) ingenting =P

Härromdagen var Blondinbella med på Vakna med The Voice (http://www.thevoice.se/ tänkte lägga in en länk direkt på namnet, men det segade lite här!) på kanal 5 och då frågade min käre mor om hon hade tandställning, neej sa jag. Men nu när jag läste henns blogg, så stod det att hon hade varit hos tandläkarn och bytt snoddarna. För aldrig sett henne le på ett kort, kan hålla med henne -
 det är inte så värst kul att dra på smilbanden och visa världens tåg bana inne i käften.
Så aa alla kan ha räls även lilla jaag =) 
 Fast nu är det bara 55 dagar tills den åker av. Längtar? Ohhjaa.

Men vi hörs imorgon - då är det Fredag! Yaaiy!
Och då ska jag troligtvis vara med AG, får se vad vi hittar på?
Och på lördag kommer P, AG och V hit  och sover över - skojskoj =)

Sköt om er <3
 Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback