Torsdag;

Tjabba tjena hallååå!

Hur är läget?
 Gött hoppas jag, kan det bli bättre med as go sol varje dag? I don't think so..


Idag hade alla nior i sverige nationella prov i matte, det gick väl sådär?
Fick reda på vad jag fick på mitt musik prov (handlade om kändisar på typ 50 talet osv typ Elvis Presley) fick VG+ , haha . Gött nöjd i alla fall. Vill gärna ha VG i musik, vill höja min poäng.
 Har 195 och medianen var 200.. så ska ha över 200p...
Fick även veta vad jag fick på nationella i svenska, hade hoppats på VG+ eller mer tyvärr blev det "bara" VG =/
 Läraren hade sagt "Får du VG+ eller mer får du garanterat MVG i slutbetyg" och nu då? Nu fick jag ju inte VG+ =(

Jaja, inte deppa för det. Imorgon är det fredag - illa gött!
Dock inga planer inför morgondagen?
Eller lördag, eller söndag? Tråååk helg.
   Eller jo lördag kanske bowla med familjen sen
släkt kalas hos S som fyller 16år idag (GRATTIS BBY<3)
och söndag f:m dansuppvisning typ.

Men ska upp och duscha nu har dansat idag - I'm lovin it<3

Vi hörs...

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback