2008

1 Januari 2008 tillbringade jag med min barndomsvän Viktoria , och i princip varje dag^^
Detta är mest för min egen skull (:
Jag skriver bara text om jag tycker det behövs, annars blir det bara bilder då bilder säger mer än 1000 ord :)







 Jag fick äntligen snygga tänder efter 17månader med räls =D


Detta var lite som hänt under detta året för min del.
Mycket mycket mer har hänt än detta som vart på bild, men allt vill man inte ta upp.
Så är det , that's life...
Första halvåret (vår/sommar) var svinkul, men andra halvåret (höst/vinter) är bland det värsta som hänt...

Förhoppningsvis gör jag en likadan resumé om exakt ett år, om denna blogg finns då :)
Kommentera med kärlek mina vänner..

Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback