Merry Christmas and a Happy New Year


Nu var julen över...

Detta året firade jag endast jul en dag - på julaton
Med min mammas släkt, mycket trevligt och mysigt - precis som det ska vara!

 Supernöjd med juklapparna ,
fick bl.a. en tv, wii fit, ansiktsbehandling, pengar, film m.m.

Och min blogg har varit .... ehmm.. mindre fin då jag gjorde något så att den blev katastrofal. haha
Nu är den lite finare i alla fall.
Skulle vilja ha en fin design, inte något speciellt då jag inte bloggar så ofta.
Så, tipsa gärna om du vet någon som gör bloggdesigner :)

Imorgon är det redan nyår
, sedan börjar ett nytt år, förhoppningsvis ett bättre år?
Nyår ska jag tillbringa med mina tjejer, blir nog mycket trevligt!

Den största julklappen jag ville ha var snö på julafton, men det kommer nog aldrig bli det igen..
vilket är synd.. jag tycker om snö - i lagom mängd och när det passar ^^

Tänkte göra, som även alla andra bloggare, en års resumé om året som gått.
Om det nu finns så mycket att säga? haha.. får se, om jag postar det senare idag :)

you know you love me
xoxo rebecco ;)
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback