Bilder

Här kommer några bilder, finns mer men vill/får/orkar inte lägga ut dom =)

Först onsdagens sjukamp mot alla nior på min ex skola :P

VI hoppade säck, kastade frisbeegolf, någon bomullsgrejs lineup, kubb ngnting, hitta ord, minigolf typ

 Eftersomatt min klass vann, så fick vi varsin liten kexis =)

Sen efter detta åkte jag och Viktoria på hennes bror Robins student


 Tog lite sista-dagen kort i skolan på torsdagen =)

 Fick glass på svenska lektionen =)
Tack Lars, kommer sakna dig ^^, haha

 Sen på torsdagen efter jag slutat på f:m åkte jag till en student till, fast denna gången min morbor.
Sen fikade vi där, smörgåstårta och sommartårta och glass.
 

Såhär såg jag ut på skolavslutningen =) Fin va?


  Det var gött många nior, och det blev för satans varmt där inne shit asså.
Så vi gick ut då och då för att ta luft, hehe..
 Efterrätt blev en kladdig kladdkaka, shit vad goood =)

Fick en ros av mamma, en av pappa och en av Anna-Lena - taaaack <3


Sen efter det stack vi till sjön och badade, drack och hade skoj.
Jag några tjejer och Tim , haha...

Men nu har jag suttit här hela dagen, och jennie sitter vid sin laptop och spelar the sims 2, hahaha...
Vi har umgåtts så mycket att de räcker att vi är under samma tak så är vi nöjda, haha..

Vi hörs.

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback