Dans,dans,daaans...

...it's soooo fuunny =D
Och de blir ännu roligare när publiken klappar och tjoar =)
Idag hade vi två föreställningar den första var klockan 15 och den andra 17.30.
  Viktoria var bara med i den första för efter en stund sa hon att hon såg jätte dåligt och tillslut började hon känna sig svimfärdig, så hon gick ut och tog syre och skippade dansen för vi skulle precis upp på scen.
För det var knökat med barn och ungdomar i småå loger, och det var så varmt så syret var dåligt.
Ett under att jag inte fick huvudvärk? Fast i och för sig drack jag vatten hela tiden typ.

I den sista föreställningen var min mamma, pappa och lillebror och tittade.
Mamma sa nu i efterhand att jag har utcklats jättemycket som dansare sen jag började hos Rike (min nuvarande danslärare). De blev jag glad av =)

Btw, lovade att ta kort på min roliga friss jag hade ; there you go:


Tyckte om min friss mycket, tills sista föreställningen då alla i gruppen tuperade sitt hår jätte mycket och fick en fräck friss.
Speciellt Alida kolla in denna.
  ouiiii :D hahah, fräcking =P

Idag fyller min kära vän Mireille 16år - GRATTIS TILL DIG BÄJBO<3


Den gula tröjan hon har på sig, hade jag också men tog på mig den innan vi gick på scen för det var såå varmt.
Den var jätte fin , tog kort på den:


Så efter föreställningen var klar åkte jag hem med mopeden, det fläktade gött må jag säga =D
Sen kom jag hem och kollade hur varmt det var i våran pool och det var...
  28.9 grader =D
Så gissa vem som hoppade i =P
haha, fast det var kallt ändå, ska nog vara minst 32 grader för att vara skönt.
Och det får inte vara mer än 32 grader i våran pool =/



Haha kolla andra bilden, tyckte de var så kul man ser vart jag har gått.
Först jättemycket vatten sen en klump sen fotavtryck, haha..

Sen satte jag mig för att skriva klart om Brüder Grimm , blev klar =)
Ska bara klistra på massa bilder, men de gör jag i skolan då vi inte har lim hemma..

Men nu skall jag gå och lägga mig efter en lång och jobbig helg - men rolig =)
Vi hörs imorgon, då är de min sista riktiga skoladag på denna skola =)

Sleep tight!
Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback