Enhorabuena España

Vilket betyder Grattis Spanien, till vinsten över Tyskland med 1-0
"Spanien har väntat i 44 år och nu har de visat att de kan gå hela vägen i ett mästerskap och vinna. De har vunnit alla sina matcher i EM-slutspelet."
 Så stod det på aftonbladet.se ,  


Bild tagen från aftonbladet.se

Scheisse säger jag som hejade på Tyskland, dels för att Tokio Hotel är tyskar och dels för att några jag känner hejade på Spanien, och var tvugen att gå i motsats till dom, hehe... Menmen =)
Tittade inte så mycket på matchen, men otroligt nog har jag börjat bli lite intresserad av denna "skit" (som jag tycker att det är, gillar inte alls att titta på sport - eller spela själv) bara för att jag börjat umgås så mycket med en kille som är fotbollsfanatiker eller vad man säger, hehe...

Nu skall jag sova, är trött som få...
Vi hörs imorgon..

Bild tagen från google.se

Jaa, jag gillar dessa rörliga bilder, hehe...

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback