gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarh

vet att jag redan sagt god natt men var tvungen att kolla på de tre episoderna av Tokio Hotel TV som jag missat.
Och kollar på en nu och då visar dom sommarens turné när och var i text.
och Jennie min kompis åker till Italien med sin faster på tisdag den första juli och är där i 2veckor
och den 6 juli ska Tokio HOtel spela Open Air i Rom! JAG FÖLJER MED DIG JENNIE!!!!!!!!!
Faaan va pissed och avundsjuk till max jag blir!
Fyfaaaaaaaaaaaaaaa världen är stanimej inte rättvis!!!!!!!!

När jag ändå är inne på Tokio HOtel, när ska dom komma hit?
Dom ställde in våran konsert som skulle ägt rum den 3 April 2008, den ställde dom in bara några ynka dagar innan.
Dom åker bara runt i hela USA och alla andra länder i EU nu i sommar och höst, FÖRUTOM LILLA SKANDINAVIEN...!!!
Hoppas verkligen dom kommer hit någon gång i alla fall, men då kommer jag säkert inte ens gilla dom längre?!


A f'låt, var bara tvungen...

Men jag gillar ju tokio hotel såå myckuuueeet :'/



Dom har slått igenom stort sen dom vann denna lilla comet (bilden under), inte trodde dom då att dom, den lilla gruppen Devilish som skulle komma att bli framgångsrika Tokio Hotel, som skulle slå igenom i hela Amerika, Europa och a snart hela världen ligger i Tokio Hotel's händer. Vem kunde ana?
Men frågan är; hur länge til kommer dom att vara så stora? Den frågan kan varken du eller jag svara på, då skulle vi vinna pris och shit. Men man kan alltid få drömma, och min dröm är att dom ska komma till lilla Göteborg (eller Stockholm) och spela för oss svenskar som längtar så mycket efter en liiiten konert...



Xo Xo Rebecco, ett litet svenskt TH fan som dom aldrig kommer lägga märke till...............




HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH kolla på denna video runt 11:15-11-20 HAHAHHAH
Tom brukar jucka med sin gitarr under denna låten

Men såhär brukar det se ut:
Knappast världen bästaste, men man ser ungefär
 
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: ja, GG i love :D



Härligt, det är faktiskt sol här idag :D

Kram

2008-06-29 @ 10:19:47
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: carolinhe

hmm det står så för mig med.

fast jag redan har sätt den.

kan du kinesiska ?

du får glo igenom denna länk i sånna fall (;

E" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=PXzsOKdQIE

2008-06-29 @ 14:21:13
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/
Postat av: carolinhe

BTW dem spelar i finland i oktober :)

2008-06-29 @ 14:22:36
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback