God morgon bloggen!


(Denna söta björn/hund-bild tattade jag från google.se)


Har ni sovit gott?
Det har jag.
Sov lagom länge också, vaknade runt 10.
La mig senare än vad jag tänkt bara, men så kan det bli!

Måste packa idag, för i övermorgon åker jag.
Klockan 10 lyfter flyget från Landvetter i Göteborg till Atalaya (något sånt?) i Turkiet, fast ska ha en mellanlandning någonstans?
Och sen i e:m ska min familj ta en sån där spruta.
Hon på resia sa att vi inte behövde det, men mamma ringde in till där man tar sprutorna och dom tyckte vi skulle göra det.
För den sprutan jag kommer ta, är billigare för min låga ålder + håller i 20år!
Så slipper vi vara oroliga nästa gång vi åker någonstans!

 Men det var massa år sedan jag tog spruta, så lite rädd är jag^^
Även om jag har en navelpiercing och en traguspiercing är jag lite nervös^^
 
(min taguspiercing. tog kortet precis efter jag tog hålet på Tribe Piercingstudio i Göteborg
- rekomenderar det stället starkt! www.tribe.se )

Men vi hörs senare!
Ska trycka i mig lite frulle nu, hur kommer din måndag lyda?

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar:Jaaa det är superkul, jag är hur glad som helst att så många vill läsa just min blogg! :D jag låg typ på 16 i början :P

2008-06-16 @ 11:19:18
URL: http://ikans.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback