God morgon

Vaknade redan klockan 9, hade ställt klockan.
För kl 11.17 tar jag, Kyra, Miir och Vix tåget in till Liseberg-staden-Göteborg för ett strög och shopping =)
 Men jag hade kunnat sova en stund till, då jag fick massa tid över fast då kan jag ju passa på att blogga och lägga in mer bilder som mamma o pappa tagit med kameran från min avslutning -08.

Igår förresten, var jag hemma hos jennie till tio på kvällen.
För vi kollade på Tila Tequila på MTV, såå braa =D  nya avsnittet kommer ikväll kl 19 , missa inte ;)
Och vi fick ett speciellt sug efter mat, speciellt pizza typ.
Så vi åkte fram till Valentino pizzerian och jag köpte en fet kebabtallrik á la Kenza (haha) och Jennie en mix-sallad ^^


Sen efter det åkte vi fram igen och köpte cola och choklad , haha
Haha, men det var kul det, Kul med dej Kyra =)

Faaan vad segt bilderna laddar, suck...
Mamma har filmat såå mycket på min morbrors student så det tar lite tid, suck...
Suck, 15 minuter kvar typ... nää suuuck.
Går och borstar tänderna, I'll be right back...
 Goooosch saknar er redan chicks <'3
Fast Kyra saknas på bilden =/

  Denna bild, blev sjuuukt fin bby<3
 Hihi, pojkar små (han längst till höger gick ej i klassen min)
 Me und meine muther, älskar dig mamma <3
Tack för att du är förståelig och hjälpte mig när jag behövde hjälp <3


Nu ska jag dra mej , och hoppas att miir och Vix snart kommer.
För vix har min moppe hjälm... haha..

Vi hörs sen, now I'm gonna have a shopping time (haha!)

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback