God Natt

Tänkte bara säga god natt , redan nu för jag har migrän typ.
Mått illa i princip hela dagen + haft huvudvärk =/

Jag och Viktoria åkte till P och AG en stund, sen skulle dom spela fotboll vid min gamla skola så vi följde med och tittade.
Och självklart började det regna, så regnbågen kom fram =)


Sen blev det så mycket knott att vi åkte hem, kollade lite på tv och käkade.
Sen blev jag mer och mer illamående så skickade hem viktoria ^^
Så ska lägga mig i sängen nu och kika på Tokio Hotel dvd, någon av mina 3 jag har =)

Så vi hörs imorgon, då är det fredag - fast sommarlov = fredag varje dag! Haha..

Btw, hade 37 unika besökare idag - jätte kul!
Stanna gärna kvar, och kommentera litte - svarar självklart och kollar din blogg om du har någon =)

Sleep tight!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback