Guten morgen!

Har ni sovit gott?
Jag la mig lite tidigare igår för hade migrän, mådde illa, ont i nacken och huvudet, fifaan...

Har precis käkat frulla, och sitter och blir grymt avundsjuk på Kenza och Mirre som är på Kreta, varmt och skönt!

Dagens planer blir städa mitt rum, för runt kvart i tolv kommer troligtvis Viktoria hit sen innan 18 idag skall jag hämta min nya cykel =D
Lägger in bild på den sen, me lovin' it  ='D

Sitter och lyssnar på Tokio Hotel, var ett bra tag sen!
Och tittar på mina slutbetyg för årskurs 9, och när vi fått hem dom märkte jag att jag bara hade G i musik.
Blev ganska purken på läraren med tanke på att jag inte fått annat än VG+ eller VG på alla prov och inlämningsuppgifter i årskurs 9, och kan 4-5 ackord på gitarren som var krav för VG, och jag är med på lektionerna osv osv ..
Så skickade iväg ett mail till min lärare innan vi drog till Turkiet.
Och igår kväll fick jag svar, hon hade "antagligen är det jag som slarvat eller så har det "halkat" ur när vi skulle fylla i resultaten. Har hört att det hänt för några andra"  a det är ju bra att det blev så?
Tänk om jag inte sagt till? Då hade jag förlorat ett VG, visst 5 poäng hit och dit - men rätt ska vara rätt?
Så nu ska hon prata med rektorn på skolan, så ska jag få mitt riktiga betyg =)

Nä, nu måste jag upp och städa mitt rum, måste duscha också.
Så vi hörs senare!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Lexie

haha aa, här är det varmt, går i shorts och linne :p

2008-06-27 @ 12:21:52
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback