Guten morgen

Morsning morsning!

Sitter nu här redo och klar för att mami ska ringa så vi kan åka fram och kolla på cyklar.
Vi ska ha varsin ny/begagnad (spelar ej roll) för jag vill ha en egen cykel, har bara använt pappas hela tiden..
 Men vad ska man ha för någon?
Vill ha en med typ 7 växlar, bakåtbroms och en snygging =P

Sen klockan 15.20 tar jag bussen in till Alingsås där Potatisfestivalen är, den är hela helgen.
Så ska nog gå på den varje dag, i alla fall på söndag, då kommer Tobbe Trollkarl dit - hahah...

Sen ska jag nog träffa P ikväll?
Upp till honom...

Ursch vad jag tycker om mina tänder, ska lägga in en bild senare idag.
För då har jag träffat mina vänner (förutom Tina som är i Paris till den 17:e eller 18:e Juni) =)




Bilder tagna från google.se
Detta är några bilder från andra potatisfestivaler det vart.
Men det är sig likt varje år =)


Detta är en bild jag tog från förra årets potatisfestival, jag och Tina åkte i den bilen^^ haha - det var kul!

 
Bilder på Bröderna Rongedal som var där år 2007

Ursch, det är verkligen inte lika fint väder idag som det var förra året , suck..
Vill kunna gå utan jacka jue...

Hörs sen!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback