Hej då!

Nu skriver jag mitt sista blogginlägg på en vecka.
Imorgon åker vi halv 8 från mitt kära hem.
Så kommer ej hinna blogga imorgon.

Men jag önskar er alla en jätte trevlig och fin midsommar, vare sig det regnar eller er!
Njut av stunden, regn kan vara ganska härligt ibland ändå!

Kommer tänka på er när jag sitter på stranden och känner solen mot min kropp =)
Kommer blir så förbannat gött!

Nä nu måste jag lägga mig så natten går fort, så innan jag vet ordet av det - sitter jag på planet påväg ner till Turkiet!

Ha det så bra, så hörs vi nästa Torsdag den 26 Juni, om inte annat =)

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad härligt! Hoppas du nu får det riktigt bra och njut ordentligt!

Sv. Jag ska åka till Californien, USA.

2008-06-17 @ 22:11:52
URL: http://veroniicaa.webblogg.se/
Postat av: Emma

svar: tack. åh, det borde du göra :) var superfint där.



haha, ja det sägs det :p men allt det är borta nu .. haha



ha det, kram!

2008-06-18 @ 10:07:04
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback