I stan med Cornelia

min cornelia vad du är underbar =)

 Var i Alingsås och kikade lite i stan
För imorgon fyller min mami 40år, så skulle köpa en present - som vanligt är jag alltiid ute i sista sekundrarna^^
Men hittade ett fint linne från Esprit, I hope she'll like it =)
Jag och Cornelia köpte lite glass på Åkanten också, fy vad snuskigt gott glass är!
Tog en dumle och en lakritz, muums<3


Sen jag kom hem har jag rivit ut alla mina kläder, och rensar som fan. (ej klar än^^)
Detta är inte ens hälften av mina kläder:


Ska rensa kläderna som hänger på galjor (?) snart också.

Nu är de inte långt kvaaar =D
Morgondagen kommer gå fort sen på onsdag morgon kl 08.30 sitter jag i tandläkarstolen och tar bort skiten!
Yeeeees, efter 17 månader, göött =D

Men vi hörs väl antingen senare ikväll eller imorgon.

Hejsålänge!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback