I'm baack

Tjena-tjena-mittbena!
Så sa många turkar, de sa även "Bara titta inte köpa" , "jävla skåning" - med sin fina accent på det då. Haha

Hoppas ni förstod lite grann av det jag skrev i förra inlägget, detta tangenbord är såååå mycket lättare att skriva på.
Hittar i alla fall "i" , tog fan 20minuter för mig att hitta den bokstaven, fick panik på det
Sen funkade ej deras msn, man var tvungen att ladda ner det nya Windows Live messenger (eller nu vad det heter?) men jag vågade ej göra det, ifall jag pajjade hela datorn - mindre kul...

Jag orkar inte skriva om hela resan nu, kom hem för några timmar sedan.
För mig är klockan nu halv två på natten, Turkiet ligger en timma före oss ju..
Så är tröött, men ändå inte...

När vi steg av bussen när vi kom till Turkiets flygplats, var det 43 grader varmt.
Sen var vi inne på flygplatsen, i flygplanet och sen inne i svenska flygplatsen och sen ut - 13 grader!
Tror ni att jag frös eller? Shiit asså, 30 grader mindre var det i sverige.
Jag hackade tänder, håret reste sig, knäna skakade, nä usch hemskt..
Kalla kalla kaaallla tråkiga sverige..
Nä fyfan, kunde väl tagit med 20grader från Turkiet, det hade inte skadat dom något - tvärtom.
För i Augusti blir det ytterligare 10 grader i Türkei, fyfasiken.

Här är några smakprovs bilder =)




Mer text om veckan kommer imorgon, då blir det en slappis dag för min del.
Och läste i Kenzas blogg att hon åker till Kreta imorgon, fysatan!
Det är dock varmare i Turkiet än i Grekland - haha ^^
Såg i tidningen att det var typ 36 grader i Antalya och ca 31 på Kreta.

Saknar dom varma goa kvällarna på 28-32 grader<3
Hrmm, öppnar dörren här och en istid flyger in genom dörren, nä fyfan för sverige ibland!

Nä, nu ska becca slagga, sjuukt trötter..

Hörs imorgon, när jag lyckas ta mej upp ur en varm go säng - åh det lät gött

Tjodeliooo

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback